سایت جدید
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه

Home

فروش چیست؟ آشنایی با معنا و مفهوم فروش
فروش چیست؟ آشنایی با معنا و مفهوم فروش

فروش چیست؟ آشنایی با معنا و مفهوم فروش

توضیحات
نوشته شده توسط: admin
دسته: اصلی
منتشر شده در 01 تیر 1401
بازدید: 31

فروش چیست؟ آشنایی با معنا و مفهوم فروش، یکی از مهم‌ترین مباحثی که در دنیای کسب و کارها، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک وجود دارد، فروش است. فروش نه تنها در بقای کسب و کارها، بلکه در زندگی مردم هم تاثیر بسزایی دارد. در دنیای امروزی مبحث فروش بسیار گسترده‌تر از قبل شده است و دیگر به سادگی گذشته نیست. وارد شدن فضای آنلاین و افزایش تعداد کسب و کارها و افرادی که قصد دارند فروش انجام دهند، باعث شده است تا احتمال موفقیت در فروش کم شود. در بازاری با این شرایط راه‌حل این است که آموزش‌های مربوط به فروش را جدی بگیرید. اگر برای فروش، آموزش‌های لازم را دیده باشید، می‌توانید احتمال موفقیت کسب و کار خود، یا درآمد بیشتر برای خود را بالا ببرید. ما دراین تصمیم گرفتیم تا به تعریف کامل و دقیق فروش بپردازیم تا تمامی دغدغه‌ها و سوالات شما را پوشش دهد و بعد از خواندن این مقاله، دید متفاوتی نسبت به فروش خواهید داشت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر: فروش چیست؟ آشنایی با معنا و مفهوم فروش

آشنایی با شش شاخص عملکرد ارزیابی

توضیحات
نوشته شده توسط: admin
دسته: اصلی
منتشر شده در 16 ارديبهشت 1401
بازدید: 83

آشنایی با شش شاخص عملکرد ارزیابی، KPI بازاریابی درواقع کمک می‌کند مقصد را واضح‌تر ببینید و بدانید چه تمهیداتی باید اندیشید تا با کمترین هزینه، زمان و انرژی در مسیر رشد حرکت کنید. KPI به زبان اعداد ارقام به شما می‌گوید حال کسب‌وکارتان خوب است یا خیر! این‌ها همه زمانی تاثیرگذار و مثبت خواهند بود که علاوه‌بر انتخاب صحیح، به‌صورت فعالانه و مستمر اندازه‌گیری شوند. در این مقاله قصد داریم به بررسی چهار شاخص کلیدی عملکرد بازاریابی بپردازیم. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر: آشنایی با شش شاخص عملکرد ارزیابی

آشنایی با سه شاخص کلیدی عملکرد بازاریابی ارزش طول عمر مشتری، هزینه جذب مشتری و نرخ تبدیل ترافیک به لید وب‌سایت

توضیحات
نوشته شده توسط: admin
دسته: اصلی
منتشر شده در 18 فروردين 1401
بازدید: 73

آشنایی با سه شاخص کلیدی عملکرد بازاریابی ارزش طول عمر مشتری، هزینه جذب مشتری و نرخ تبدیل ترافیک به لید وب‌سایت، شاخص عملکرد بازاریابی به شما کمک می‌کند بدانید کدام KPI بازاریابی را ردیابی کنید. همچنین این‌که بتوانید مهم‌ترین مواردی که اهمیت اصلی را برای بازاریابان دارد، پیدا کنید و بر اساس آن‌ها استراتژی و سیاست‌های کمپین خود را بچینید. هرگز نمی‌توان یک فهرست جامع و کامل از KPI‌ها تدوین کرد اما در ادامه به معرفی بخشی از شاخص کلیدی عملکرد بازاریابی می‌پردازیم.

مطالعه بیشتر: آشنایی با سه شاخص کلیدی عملکرد بازاریابی ارزش طول عمر مشتری، هزینه جذب مشتری و نرخ تبدیل ترافیک به...

شاخص کلیدی علمکرد (KPI) بازاریابی چیست و چرا در برنامه بازاریابی به KPI  نیاز داریم؟

توضیحات
نوشته شده توسط: admin
دسته: اصلی
منتشر شده در 16 ارديبهشت 1401
بازدید: 0

شاخص کلیدی علمکرد (KPI) بازاریابی چیست و چرا در برنامه بازاریابی به KPI  نیاز داریم؟، شاخص کلیدی عملکرد بازاریابی همیشه بخش مهمی از سیاست‌ها و برقراری ارتباط با مشتری است. این شاخص‌ها به کمک شما می‌آیند تا بتوانید درک درستی از استراتژی‌های بازاریابی و فروش خود داشته باشید. برای رفع نواقص و کاستی‌ها اقدام کنید و در راه تقویت نقاط مثبت برنامه‌ریزی بیشتری کنید. تا زمانی که شما اهداف، خواسته‌ها و انتظارات خود را به شکل عددی و در قالب شاخص کلیدی KPI بازاریابی قرار ندهید و نسنجید، موفقیت چندانی در پیاده‌سازی برنامه‌های خود نخواهید داشت. چه تعریف درست و کاملی می‌توان از شاخص عملکرد ارائه کرد؟ هنگام هدف‌گذاری کدام یک از شاخص‌های اصلی KPI می‌تواند به دریافت نتیجه‌ی مثبت‌ شما از هدف‌های مشخص شده کمک کند؟ همه‌ی این‌ها سوال‌هایی است که می‌تواند در هنگام بازاریابی برای شما وجود داشته باشد. ما در این مقاله کوشیده‌ایم پاسخی برای سوال‌های شما ارائه کنیم.

مطالعه بیشتر: شاخص کلیدی علمکرد (KPI) بازاریابی چیست و چرا در برنامه بازاریابی به KPI  نیاز داریم؟

صفحه2 از3

  • 1
  • 2
  • 3

Main Menu

  • Home

دکتر کجاست

کمپ ترک اعتیاد در تهران